Uw retourzending regelen
Is het artikel toch niet wat je zoekt en is het artikel in de originele staat en voldoet het aan de retourvoorwaarden? Dan kan je het artikel binnen 30 dagen retourneren.
Retourvoorwaarden
• Je mag een artikel aanraken en bekijken, zoals je dat ook in een winkel zou doen. Gebruik het artikel niet meer dan nodig, als je nog niet zeker weet of je het wil houden.
• Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert in de originele artikel verpakking zitten
Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.
Retourkosten:
Voor retournering betaalt u €2,95 voor artikelen onder de 10kg en €7,95 voor artikelen boven de 10kg. De retourkosten betaalt u met iDEAL via een betaallink na het aanmelden van uw retour.
Retourlabel:
Een retourlabel is vereist voor elk pakket. U ontvangt het retourlabel van ons via een bijlage in de mail na het aanmelden van uw retour.
Retourformulier
Het retourformulier is meegeleverd in uw pakket. Vul dit formulier in en stuur het mee in de retourzending. Het invullen van het formulier helpt bij het verwerken van de retourzending.
Indien u het retourformulier niet in bezit heeft kunt u het formulier vinden door op de onderstaande knop te drukken.
Stappen voor retourzending:
- Meld uw retour aan door een e-mail te sturen naar retouren@fietskar.nl binnen 30 dagen na ontvangst.
- Vul het meegeleverde retourformulier in en stuur dit mee in de doos.
- Zorg dat artikelen in originele en onbeschadigde verpakking zitten.
- Artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
- Lever uw retour binnen 14 dagen in bij een GLS-afhaalpunt na het aanmelden
Let op! Zonder het aanmelden van uw retourzending kunnen wij uw retour niet verwerken
Schade of incompleet ontvangen:
Meld beschadigde of incomplete artikelen aan als een klacht. U krijgt de kosten terugbetaald en betaalt geen retourkosten.
Retourzending vanuit het buitenland
Indien u een retourzending doet vanuit het buitenland (betreft alle landen anders dan Nederland) worden de verzendkosten ingehouden op de terugbetaling van het bedrag voor de door u geretourneerde artikel(en). Dat betekent de verzendkosten niet worden terugbetaald.
Afhandeling
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover een bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Wij streven ernaar retouren te verwerken inclusief eventuele terugbetaling binnen 10 werkdagen nadat het pakket bij ons is geleverd. Heb je na 10 werkdagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen naar 085 – 760 08 84 of te mailen naar retouren@fietskar.nl . Zodra wij uw retour in goede orde hebben ontvangen kunt u de terugbetaling van het volledige bedrag (of een gedeelte hiervan inden van toepassing) binnen enkele dagen verwachten via de betaalmethode waarmee u de bestelling heeft gedaan.
Mocht u nog vragen hebben over de mogelijkheden, stuur dan een mail naar retouren@fietskar.nl of bel ons gerust op 085 – 760 08 84
Online Reviews
Omdat de mening van de klant belangrijk is werken wij met het review systeem van Kiyoh. Wij vragen elke klant na een bestelling hun mening te geven over onze webshop. Zodat u goed weet wat u kunt verwachten. Wij hebben ons gespecialiseerd in fietskarren van hoge kwaliteit. Onze service is daar een onderdeel van. En de ervaringen van u als klant zijn voor ons een indicatie hoe we ervoor staan.